Budżet partycypacyjny
Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy, że decyzją JM Rektora prof. dra hab. Zbigniewa Krasińskiego rozpoczynamy pierwszą w historii UMP edycję Budżetu Partycypacyjnego. Jest to inicjatywa mająca na celu aktywne zaangażowanie studentów w proces decyzyjny dotyczący wydatkowania środków finansowych UMP. W ramach tej edycji przeznaczono 150 000 zł dla studentów.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem oraz aktywnego udziału w tej wyjątkowej inicjatywie - Twój pomysł może realnie wpłynąć na rozwój UMP!
Projekty można zgłaszać do 14 marca 2025 r. na adres e-mail: bps@ump.edu.pl.
Dokumenty:
» Zarządzenie Rektora nr 16/25
» Regulamin
» Karta zgłoszenia projektu
» Lista poparcia
» Harmonogram - aktualizacja z uwagi na wydłużony termin oceny wniosków:
- 28.02-14.03.2025 - nabór wniosków
- 15.03-28.03.2025 - ocena
- 31.03.2025 - ogłoszenie projektów wybranych do głosowania
- 01.-07.04.2025 - odwołania
- 08-10.04.2025 - rozstrzygniecie odwołań
- 11-18.04.2025 - głosowanie
- 22.04.2025 - ogłoszenie wyników
Lista wniosków rekomendowanych do II etapu Budżetu Partycypacyjnego UMP - projekty studenckie:
- Zakup trenażerów cardio
- Healthy Meal, Happy Feel - Recepta na Studencki Deal / Zakup kuchenki mikrofalowej do strefy relaksu w bibliotece
- Dofinansowanie transportu na wyjazd studencki Medyk na Wodzie Maj 2025
- Turniej Strzelecki UMP
- Zagospodarowanie przestrzeni wspólnej Collegium Pharmaceuticum / Strefa rekreacji w Collegium Pharmaceuticum (Book sharing i piłkarzyki)
- Stoliki do gier - ustawienie stolików w lasku brzozowym przy DS Karolek
Termin składania odwołań upływa 7.04.2025 r. Odwołania należy przesyłać na adres bps@ump.edu.pl.
