Legitymacje i identyfikatory

LEGITYMACJE

W przypadku zmiany danych osobowych, zagubienia bądź zniszczenia legitymacji studenta należy wystosować dyspozycję mailową z prośbą o wydanie nowej legitymacji lub duplikatu legitymacji podając powód. Koszt wydania wynosi odpowiednio nowa legitymacja 17zł oraz 22 zł (dla osób, które rozpoczęły studia od 2019/2020) duplikat 25,50zł i 33zł (dla osób, które rozpoczęły studia od 2019/2020). Do zgłoszenia trzeba dołączyć potwierdzenie przelewu.

mLEGITYMACJE

Od roku akademickiego 2024/2025 istnieje możliwość uzyskania przez studentów UMP mLegitymacji, czyli legitymacji w formie elektronicznej. mLegitymacja stanowi wygodne i nowoczesne rozwiązanie, umożliwiające szybki dostęp do dokumentu potwierdzającego status studenta. Wersja elektroniczna legitymacji może być łatwo przechowywana na urządzeniach mobilnych, co pozwala na szybkie i bezproblemowe korzystanie z niej w codziennych sytuacjach.

Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o zapoznanie się z załączoną instrukcją. Zgłoszenia można składać online przez cały czas. Nie ma konieczności wypełniania wniosku, wystarczy jeden przycisk.

W razie pytań lub problemów technicznych, zachęcamy do kontaktu pod adresem helpdesk.dar@ump.edu.pl

IDENTYFIKATORY

W przypadku zmiany danych osobowych, zagubienia bądź zniszczenia identyfikatora nowy identyfikator można zamówić wysyłając prośbę na adres mailowy: biuroucos@ump.edu.pl. Należy podać swoje dane: imię, nazwisko, nr albumu, kierunek, rok studiów, wydział. Do zgłoszenia trzeba dołączyć potwierdzenie przelewu na kwotę 3,26 zł (wpłata na subkonto studenckie). Można także dołączyć zdjęcie (jpg) jeśli ma być inne niż z systemu WISUS.

Na wytworzenie nowego identyfikatora będziemy potrzebować około 7-10 dni. Kiedy identyfikator będzie już gotowy, powiadomienie prześlemy na e-mail studencki.