Wszystkich Studentów zainteresowanych uzyskaniem stypendium Ministra Zdrowia zapraszamy do zapoznania się z warunkami otrzymania stypendium dostępnymi pod linkiem:
Pakiet dokumentów niezbędny do ubiegania się o stypendium Ministra Zdrowia zawiera trzy osobne elementy:
1. Wniosek o stypendium Ministra Zdrowia
Wzór wniosku do pobrania znajduje się na dole strony w sekcji Materiały:
Nazwa uczelni medycznej |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu |
Adres |
ul. Fredry 10 61-701 Poznań |
Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP) |
/UMPPOZNAN/SkrytkaESP |
Numer telefonu |
61 854-61-03 |
Adres strony internetowej |
www.ump.edu.pl |
Numer identyfikacji podatkowej (NIP) |
7770003104 |
Numer identyfikacyjny REGON |
000288811 |
Rektor (imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej) |
Prof. dr hab. Zbigniew Krasiński rektor@ump.edu.pl |
Numer identyfikacyjny wniosku w systemie teleinfor-matycznym, o którym mowa w § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 sierpnia 2019 r. w sprawie stypendiów ministra właściwego do spraw zdrowia dla studentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1271) |
|
We wniosku należy wskazać wyłącznie znaczące osiągnięcia naukowe związane ze studiami lub znaczące osiągnięcia sportowe, uzyskane do dnia 30 września 2024 r. Osiągnięcia te muszą być uzyskane w okresie studiów od dnia:
UWAGA! We wniosku nie wykazuje się osiągnięć uzyskanych w okresie urlopów od zajęć lub innych przerw udzielonych zgodnie z regulaminem studiów.
Rodzaje znaczących osiągnięć, o których mowa we wniosku zostały wskazane w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 sierpnia 2019 r. w sprawie stypendiów ministra właściwego do spraw zdrowia dla studentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1271). Pomoc w rozumieniu spełnienia warunków formalnych dla danego osiągnięcia uzyskają Państwo również w Piśmie do UM Pozn ws. prawidłowości wniosków o stypendium ministra - TUTAJ
Po wypełnieniu wniosku w programie EXCEL należy go zapisać w formacie PDF oraz w wersji EXCEL (nie jest dopuszczalne skanowanie wydrukowanych wniosków do formatu PDF).
UWAGA! Plik PDF powinien mieć nazwę: „wniosek stypmin UMP_nazwisko imię.PDF” (bez polskich znaków), np. „wniosek stypmin UMP_Nowak Jan.PDF”.
2. Załącznik z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia – opisany jako „wniosek stypmin UMP nazwisko imię - zalaczniki.PDF”.
Wszystkie osiągnięcia, o których mowa w § 2 i § 3 rozporządzenia są dokumentowane w formie pisemnej lub graficznej, w tym w postaci odpowiednich oświadczeń.
Skany dokumentujące osiągnięcia należy przesłać w jednym pliku PDF ułożone zgodnie z kolejnością osiągnięć zamieszczonych we wniosku.
UWAGA!: Każda strona powinna być opisana w górnej jej części, jakiego osiągnięcia dotyczy np.:
część C.1.1 – skan stron monografii (tu podać nazwę monografii);
w przypadku kilku artykułów: część C.1.2.a) - skan stron artykułu (podać nazwę artykułu)
część C.1.2.b) - skan stron artykułu (podać nazwę artykułu) itd.
Wzory stosownych oświadczeń zaproponowane przez Ministerstwo Zdrowia (suma procentów nie może przekroczyć 100%):
Wzory ww. oświadczeń można pobrać na dole strony w sekcji Materiały: https://www.gov.pl/web/zdrowie/stypendia-ministra-dla-studentow-za-znaczace-osiagniecia-naukowe--sportowe
3. Oświadczenia studenta o zgodności ze stanem faktycznym
Wzór oświadczenia do pobrania: znajduje się na dole strony w sekcji Materiały: https://www.gov.pl/web/zdrowie/stypendia-ministra-dla-studentow-za-znaczace-osiagniecia-naukowe--sportowe
Przesyłają Państwo skan podpisanego własnoręcznie oświadczenia zapisanego w formacie PDF. Nazwa pliku: „wniosek stypmin UMP nazwisko imię-oswiadczenie.PDF”
4. Spis załączników z osiągnięciami
lista (wykazu)załączników --> w powiązaniu do pozycji osiągnięć wykazanych we wniosku ze wskazaniem nazwy odpowiedniego załącznika wraz z podaniem odniesienia do numeru osiągnięcia wymienionego we wniosku o stypendium; załączony wykaz powinien być ponumerowany.
Terminy:
Kompletny pakiet dokumentów składający się z:
należy przesyłać od 09.10.2024 do 20 października 2024 r. do godziny 23:59 w formie elektronicznej, do Uczelnianego Centrum Obsługi Studentów na jeden z poniższych adresów e-mail:
mbrachmanska@ump.edu.pl | lub | apolowniak-stepinska@ump.edu.pl |
Kontakt:
mgr Malwina Brachmańska (61) 854-75-04 |
mgr Anna Połowniak-Stępińska apolowniak-stepinska@ump.edu.pl (61) 854-75-06 |
Pracownik obsługujący proces w UCOS dokonuje analizy przesłanego kompletu dokumentów w terminie 3 dni roboczych i informuje o formalnej akceptacji wniosku i przekazania wniosku do oceny merytorycznej Eksperta lub konieczności dokonania korekty z wskazaniem terminu jej przesłania. Dopiero uzyskanie merytorycznej akceptacji kwalifikuje wniosek do podpisu Rektora.
Prosimy zabezpieczyć zatem wskazane terminy graniczne na wypadek konieczności dokonania korekt.